دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام عاشق که میشی

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام عاشق که میشی از رسانه موزیک 364

Download New Music By Macan Band Called Ashegh Ke Mishi

 دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام عاشق که میشی

 

♫♫♫

متن آهنگ ماکان بند عاشق که میشی

آسوده نیست دل کندن از چشمای تو آروم بایست حس کنم این دستای تو

وقتی نباشی خونه بی تو ساکته قرصای اعصاب و صدای پای تو

ندار ه این عشقو دیگه بعد تو هیشکی آتیش کشیدم عکسامونو وقتی نیستی

شمعای روشن روی میز و بوی دریا فکر و خیالت هست همیشه با من اینجا

عاشق که میشی از دنیا میبری حرف که نمیزنی چیزی نمیخوری

عاشق که میشی این بارون لعنتی رو صورتت با اشک میخوری

عاشق که میشی از دنیا میبری حرف که نمیزنی چیزی نمیخوری

عاشق که میشی این بارون لعنتی رو صورتت با اشک میخوری

♫♫♫

من دیوونه هر شب کل شهرو با خاطرات تو آهنگ کردم

چشای تو شبیه آسمونه با چشمات خونه رو هم رنگ کردم

یه عاشق چیزی جز عشقش نداره که توی لحظه هاش یادش بیاره

یه عاشق از دلش حرفاشو میگه آخه دل که دیگه منطق نداره

عاشق که میشی از دنیا میبری حرف که نمیزنی چیزی نمیخوری

عاشق که میشی این بارون لعنتی رو صورتت با اشک میخوری

عاشق که میشی از دنیا میبری حرف که نمیزنی چیزی نمیخوری

عاشق که میشی این بارون لعنتی رو صورتت با اشک میخوری

 

♫♫♫

♫♫♫


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.