دانلود موزیک ویدیو جدید مهدی جهانی به نام دوریت عادت میشه(با بهترین کیفیت+پخش آنلاین)

مهدی جهانی - دوریت عادت میشه

دانلود ویدیو  جدید مهدی جهانی به نام دوریت عادت میشه با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mehdi Jahani ←♥→ Doorit Adat Mishe

دانلود موزیک ویدیو جدید مهدی جهانی به نام دوریت عادت میشه(با بهترین کیفیت+پخش آنلاین)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ مهدی جهانی به نام دوریت عادت میشه♦♣♥♦


یه روزی عشق من بودی یه روزی زندگیت بودم آخرین آرزوم این بود تو فقط بم بگی خوبم تو فقط بم بگی خوبم/

الان تو این اتاق تنها دل من تنگ تر از قبله یاد قولایی که دادی بدتر و بدترم کرده/
دل من تنگ تر از قبله/
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه/
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه/
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه/
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

با اینکه دوری از چشمات واسه من آخر دنیاست تو که جدا بشی قلبم قد یه آسمون تنهاست/
واسه من آخر دنیاست/
نمیدونم چرا الان اینجوری بینمون دعواست دل من این طرف تنگه دل تو اونطرف تنهاست/
واسه من آخر دنیاست/
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه/
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه/
دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه /

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 برای دانلود موزیک ویدیو جدید مهدی جهانی به نام دوریت عادت میشه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.