دانلود آهنگ جدید با دلم از احسان خواجه امیری(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

احسان خواجه امیری - با دلم

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام با دلم با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Ehsan Khaje Amiri←♥↔Ba Delam 

دانلود آهنگ جدید با دلم از احسان خواجه امیری(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ احسان خواجه امیری به نام با دلم♦♣♥♦

 


جز همین دیوونگی هر چی بگی یادم نیست اونی که توو زندگی عاشق نشه آدم نیست.

عقلمو دادم بره یادم بره تقدیرم.

با تو انتقاممو از خاطرت میگیرم.

با دلم هر کاری که دلت میخواد کن من کنارتم فقط به من اعتماد کن.

با دلم هر کاری که دلت میخواد کن.

من کنارتم فقط به من اعتماد کن.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

اگه این حال خوشم آرامشم حالی شه ببه دلم فرصت بده شاید ی کم خالی شه.

از شبی که دیدمت بی فاصله بارونه.

کار من کار دله کی عاقله دیوونه.

با دلم هر کاری که دلت میخواد کن من کنارتم فقط به من اعتماد کن.

با دلم هر کاری که دلت میخواد کن.

من کنارتم فقط به من اعتماد کن.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

 

 

 

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

دانلود آهنگ جدید با دلم از احسان خواجه امیری کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.