دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام مرهم جان(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

محسن ابراهیم زاده -مرهم جان

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام مرهم جان همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Mohsen Ebrahimzadeh ‰ Marhame Jan

 

♥متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام مرهم جان

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

مرهم جان من تویی جان جوان من تویی ورد زبان من تویی دین عیان تو منم
مهره ی مار من تویی چشم خمار من تویی ایل و تبار من تویی جان جوان تو منم
جان جوان تو منم
به دستم به دستم کار دادی دستم که مستم که مستم تو که باشی هستم
به دستم به دستم کار دادی دستم که مستم که مستم تو که باشی هستم

♠♠♠♠♠♠♠♠♠

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

زلف کمند من تویی وان دلپسند من تویی بند بند من تویی وان دلپسند تو منم
مهره ی مار من تویی چشم خمار من تویی ایل و تبار من تویی جان جوان تو منم
جان جوان تو منم
به دستم به دستم کار دادی دستم که مستم که مستم تو که باشی هستم
به دستم به دستم کار دادی دستم که مستم که مستم تو که باشی هستم

♠♠♠♠♠♠♠♠♠

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ  محسن ابراهیم زاده به نام مرهم جان کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.