دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام چی شد(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

محسن ابراهیم زاده -چی شد

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام چی شد همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Mohsen Ebrahimzadeh ‰ Chi Shod

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام چی شد(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

 

♥متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام چی شد

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

چشمات شمشیر و از رو بسته بود
ولی من با دلی موندم که پات نشسته بود
با تو دل من که خیلی خسته بود
هی فکر میکردی که یکی جات نشسته بود
چی شد حرفهایی که زدیم بگو چی شد
یهو این جدایی واسه ی تو قطعی شد
چی شد دل من عاشق وقتی رفتی زخمی شد
چی شد یهو سر چی زد و حال من و بد کرد
رفت و غم و را واسه دل من بی حد کرد
اون تنهایی نمیرفت که تنها سفر کرد

♠♠♠♠♠♠♠♠♠

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

اون خستگی شو با این دل ساده در کرد
چی شد یهو سر چی زد و حال من و بد کرد رفت و غم و را واسه دل من بی حد کرد
اون تنهایی نمیرفت که تنها سفر کرد اون خستگی شو با این دل ساده در کرد
دلم هواشو داشت و غم دیگه نداشت و تو بد شرایطی گفت میرم و تنها باش تو
راحت زد و خراب کرد این عشق و اضطراب کرد دست های من وله بی کس این دله
چی شد یهو سر چی زد و حال من و بد کرد رفت و غم و را واسه دل من بی حد کرد
اون تنهایی نمیرفت که تنها سفر کرد
اون خستگی شو با این دل ساده در کرد
چی شد یهو سر چی زد و حال من و بد کرد
رفت و غم و را واسه دل من بی حد کرد
اون تنهایی نمیرفت که تنها سفر کرد اون خستگی شو با این دل ساده در کرد

♠♠♠♠♠♠♠♠♠

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام چی شد کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.