دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام عاشق خجالتی(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

فرزاد فرخ -عاشق خجالتی

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام عاشق خجالتی همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Farzad Farokh‰ Asheghe khejalaty

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام عاشق خجالتی(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ فرزاد فرخ به نام عاشق خجالتی

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

من به ساز تو میرقصم تا تو با منی نمیترسم
با تو هر روز عاشق هستم چشماتو من میپرستم
تو از کجا شکفتی که هر شب شب نیلوفری باشه گل
عاشقیمون صورتی باشه عشق آخری باشه
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

دست و پامو گم میکنم هول میکنم وقتی تورو میبنیمت سر
به هوا میشم و باز از توی باغچه میچینمت
رنگ چشات رنگ عسل پیش تو نگام جون میگیره وقتی
که میخندی دلم رنگین کمون میگیره
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی
من همونم همون عاشق خجالتی تو
واسه من فراتر از یه عادتی

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

 دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام عاشق خجالتی کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.