دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوونه برگرد(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

فرزاد فرخ -دیوونه برگرد

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوونه برگرذ همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Farzad Farokh‰ Divoone Bargard

 دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوونه برگرد(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوونه برگرد

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

باز نم بارونه دل دیوونه هر لحظه که داغونه میگیره بهونه
از عشقی که از دست رفت دلو ول کرد رفت
از قلبی که تنها شد بی رویا شد
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم
بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم
بعد تو باید برم یه جایی گم بشم

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام
تو میدونستی که من دیوونه میشم
تو این هوای سرد ویرونه میشم
پاییز رفت و حالا این زمستونم بی تو میگذره
نه نمیتونم نمیتونم
تو میدونستی که من دیوونه میشم

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

تو این هوای سرد ویرونه میشم
پاییز رفت و حالا این زمستونم
بی تو میگذره نه نمیتونم نمیتونم
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم
بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم
بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوونه برگرد کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.