دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام خوشبختی(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

میثم ابراهیمی -خوشبختی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام خوشبختی همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Meysam Ebrahimi‰Khoshbakhti

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام خوشبختی(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام خوشبختی

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

تو خاطرت عزیزه برای من همیشه

وقتی که هستی تازه این خونه خونه میشه

تموم احساسمو پیش تو فاش کردم

به خاطر تو بوده هرچی تلاش کردم

میخوام هر شب کنارم راهی قصه ها شی

هرکاری میکنم تا تو کم نداشته باشی

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

از موقعی که هستی من انگاری یکی دیگم

چشامو زیر رو رو کن بفهمی راست میگم

یه دنیا خوشبختی تو راهه

میاد سراغ هردوتامون

من خواب این روزو دیده بودم

من و تو با هم زیر بارون

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

سخت بگیره بهم هرچقدر این زندگی

باز همون میشه که تو توی گوشم بگی

کم نیستی تو واسم تورو نفس میکشم

از همه آرزوهام پیش تو دست میکشم

سخت بگیره بهم هر چقدر این زندگی

باز همون میشه که تو توی گوشم بگی

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

کم نیستی تو واسم تورو نفس میکشم

از همه آرزوهام پیش تو دست میکشم

یه دنیا خوشبختی تو راهه

میاد سراغ هردوتامون

من خواب این روزو دیده بودم

منو تو با هم زیر بارون

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.