دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عاشق شدم(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

میثم ابراهیمی -عاشق شدم

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عاشق شدم همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Meysam Ebrahimi‰Asheghet Shodam

 دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عاشق شدم(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام عاشق شدم

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣


تو قلب من تویی و جای دیگه نیست

دل تو مثل خیلیای دیگه نیست

تو هر چی باشی قلب من میمونه پات

ببین چقد افاقه کرده خوبیات

کی گفته تو برای قلب من کمی

تموم زندگیم تویی تو قلبمی

یه عمره تو دلم اسیر قلبتم

تو مقصدی و تو مسیر قلبتم

تو قلبمی تو قلبتم

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

عاشقت شدم عمیقه حس بینمون

حسرتش میمونه روی قلب خیلیا

دست من که نیست تموم زندگیم تویی

حس بینمونو دست کم نگیریا

بودن کنار تو شده تنهای آرزوی من فقط

این محاله که یه روزی قلبمو ازت بگیرمو ببینی خستم ازت

هیچکی غیر تو نمی تونه قلبمو بگیره از خودم

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

دیدمت یه لحظه قلبم از تو سینه پر گرفت و تا همیشه عاشقت شدم

عاشقت شدم عمیقه حس بینمون

حسرتش میمونه روی قلب خیلیا

دست من که نیست تموم زندگیم تویی

حس بینمونو دست کم نگیریا

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.