دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام دل پریشونه(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

هوروش بند - دلم پریشونه

دانلود آهنگ هوروش بند به نام دلم پریشونه همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Hoorosh Band ‰ Delam Parishoone

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام دل پریشونه(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ هوروش بند به نام دلم پریشونه

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

من پای پیاده کنار ساحل صدای بارون
من کور بشم ای کاش جلو چشامه خاطره هامون
هی یادت میادش میذاشتی با عشق سر روی شونم تو صدام میکردی
بهت میگفتم دردت به جونم
مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو
تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی

♠♠♠♠♠♠♠♠♠

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو
تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی
نه بارون نه دریا نه جاده نه ابرا میدونن
چی میخوام من از دار دنیا
نبودی ببینی چی اومد سر من بیا
غنچه کن باز گل نیلوفر من

♠♠♠♠♠♠♠♠♠

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو
تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی
مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو
تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی

♠♠♠♠♠♠♠♠♠

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

 دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام دل پریشونه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.