دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

میثم ابراهیمی -دستامو بگیر

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Meysam Ebrahimi‰Dastamo Begir

 

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

من عاشق تویی شدم که سخت عاشق منی
من دیر فهمیدم ولی تو زود دل نمی کنی
یا به تو میرسه دلم تا مرگو لمس می کنه
فقط سه عشقه که آدمو اینقدر نترس میکنه
می خوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

اینقدر خواهش می کنم تا تو نتونی نه بگی
بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو میزنم
تنها کسی هستی که من جلوش زانو میزنم
محکم تو دستامو بگیر بدجوری قلبم یخ زده
خودمو میسپارم به تو منو به هیچ کس نده

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

باید غرورم بشکنه احساس آرامش کنم
می خوام و میبخشی بهم اما بذار خواهش کنم
می خوام به چشمت بیام با این همه دیوونگی
اینقدر خواهش می کنم تا تو نتونی نه بگی
بازم جوابم کن ببین بازم بهت رو میزنم
تنها کسی هستی که من جلوش زانو میزنم

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

 دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.