دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام دو برابر(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

شهاب مظفری -دو برابر

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام دو برابر همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Shahab Mozaffari‰Do Barabar

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام دو برابر(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ شهاب مظفری به نام دو برابر

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

جای ناخنام رو دیوار
تورو نقاشی کشید
بشکنه پایی که هیچ وقت
به گرد پاهات نرسید
شب که میشه دو برابر نفسم میره برات
خوش به حالت که میدونی یکی میمیره برات
خب حالا که چی بگو من چیکار کنم با یه بغض سنگین

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

آخه من کجا و این عاشقی کجا کار خدارو ببین
هی واسه آبرو داریه خنده ی روی لبام
هی تو که رفتی توقعی نیست از خاطره هام
چیزی باقی نمونده که از خدا چیزی بخوام
هی واسه آبرو داریه خنده ی روی لبام
هی تو که رفتی توقعی نیست از خاطره هام
چیزی باقی نمونده که از خدا چیزی بخوام

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

تو نباشی پنجره بسته بمونه بهتره
دوس ندارم بوی عطرت از سر خونه بپره
کاش میشد یه جور بشه یه شب یهو وا بشه در
من میمیرم واسه این اومدنای بی خبر
لحظه به لحظه ی من یعنی از تو شکنجه شدن
از الان تا ابد دیگه درد تورو دارم
وای به خاطره هات به غمایی که داره میاد

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

دیگه تو اتاقمون پامو نمیذارم
هی واسه آبرو داریه خنده ی روی لبام
هی تو که رفتی توقعی نیست از خاطره هام
چیزی باقی نمونده که از خدا چیزی بخوام
هی واسه آبرو داریه خنده ی روی لبام
هی تو که رفتی توقعی نیست از خاطره هام
چیزی باقی نمونده که از خدا چیزی بخوام

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام دو برابر کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.