دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام سیم آخر(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

محسن ابراهیم زاده -سیم آخر

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام سیم آخر همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Mohsen Ebrahimzadeh ‰ Sime Akhar

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام سیم آخر(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام سیم آخر

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

سنگ زد به این دلم
بازم دم نمیزنم
از هر چی بکنم
ولی از تو که دل نمیکنم
چطوری دلت اومد دل کندی رفتی
چطوری دستامو تو ول کردی رفتی
تو با رفتن دین و دنیامو گرفتی
زندگیمو خیلی مشکل کردی رفتی
این دلم حالا حالا دیگه دل نمیشه
هر بار میگم دیگه این آخریشه
زدم به سیم آخر که دیگه
راحت ترم تنها باشم همیشه
این دلم حالا حالا دیگه دل نمیشه
هر بار میگم دیگه این آخریشه
زدم به سیم آخر که دیگه

♠♠♠♠♠♠♠♠♠

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

راحت ترم تنها باشم همیشه
فکرت یه لحظه از سرم در نمیره
وقتی حوصله ی دلم سر که میره
خود خوریهایه مطلق هر شب من
میگه اونی که دوست داره از پیشت نمیره
چطوری دلت اومد دل کندی رفتی
چطوری دستامو تو ول کردی رفتی
تو با رفتن دین و دنیامو گرفتی
زندگیمو خیلی مشکل کردی رفتی
این دلم حالا حالا دیگه دل نمیشه
هر بار میگم دیگه این آخریشه
زدم به سیم آخر که دیگه
راحت ترم تنها باشم همیشه
این دلم حالا حالا دیگه دل نمیشه
هر بار میگم دیگه این آخریشه
زدم به سیم آخر که دیگه
راحت ترم تنها باشم همیشه

♠♠♠♠♠♠♠♠♠

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام سیم آخر کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.