دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام بغض

دانلود آهنگ جدید و زیبای شادمهر عقیلی به نام بغض  از رسانه موزیک ۳۶۴

Download Music By Shadmehr Aghili Called Boghz

دانلود آهنگ جدید  شادمهر عقیلی به نام بغض


♪♪♫♫♪

سرد شدم پشت یه حرف
آب شدم مثل یه برف
خسته شدم بس که مدام
هی به تو گفتم چی میخوام
بازم – بازم – خودم
بازم میخوامت بازم میخوامت
بازم میخوامت بازم میخوامت
I need you
دود شدم مثل دروغ مثل دروغ
شایعه عشقی تو یه شهر شلوغ
بچه شدم پیش چشات ….؟

میمیره برات
بازم میخوامت بازم میخوامت
بازم میخوامت بازم میخوامت
خواب شدم مثل یه شب
گرم شدم مثل یه تب
ساده و خام و بی هوا
سوختمو نشنیدی صدا

 

♪♪♫♫♪


برای دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام بغض کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام وابسته

دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی احمد وند  به نام وابسته  از رسانه موزیک 364

Download Music By Mehdi Ahmadvand Called Vabaste

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام وابسته


♪♪♫♫♪

قد من روی کره زمین هیچکسی تورو دوست نداره
هیچکسی نمیتونه توی عشق ادای منو حتی دراره
هیچکسی مث من دیوونه عاشق دیوونه ها نمیشه
من بگم میشه عاشق تو بشم تو بگی عزیزم آره میشه
من توی این شهر کسی رو جز تو ندارم تو چرا تازگیا ناسازگاری
من همه دنیامو پای تو میریزم همه دنیام باشه پیشت یادگاری
روی این کره زمین مث من کسی به تو نمیاد
خودتو خود خدا میدونید مث من هیچکسی خود تورو نمیخواد
هی عکستو هر روز میبوسم بی تو تو این خونه میپوسم
حس میکنم یه چند روزیه دیگه منو نداری دوسم
من توی این شهر کسی رو جز تو ندارم تو چرا تازگیا ناسازگاری
من همه دنیامو پای تو میریزم همه دنیام باشه پیشت یادگاری
من به تو وابسته شدم از نبودنت خسته شدم
دو روزه از من فاصلت ببین چقده شکسته شدم
به مردنم راضی شدم به این روزایی که دورم ازت
روزایی که فک میکنم یکی رو آوردی وسط
یکی رو آوردی وسط

 

 

♪♪♫♫♪


برای دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام وابسته کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام هر بار این درو

دانلود آهنگ جدید  ماکان بند به نام هر بار این درو

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download New Music By Macan Band Called Harbar In Daro

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام هر بار این درو

متن آهنگ هر بار این درو ماکان بند

صدای خنده هات هنوز توی گوشمه عطری که میزنی رو لباسیه که میپوشمه
دیگه بدون من یه قدمم برندار یه چیزی بت میگم این دفعه رو نه نیار
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره
♪♪♫♫♪♪♯
بدون تو بدون از این زندگی سیرم به جون هردومون نباشی از دست میرم
درارو وا نکن و حرف رفتنو نزن نه دیگه تا نکن به هر دلیلی بد با من
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

♪♪♫♫♪♪♯
ماکان بند هر بار این درو


برای دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام هر بار این درو کلیک کنید


دانلود آهنگ ماکان باند دیوونه

دانلود آهنگ ماکان بند  به نام دیوونه

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download Music  ByMacan Band  Called Divooneh

دانلود آهنگ ماکان باند دیوونه

 

متن آهنگ دیوونه ماکان باند

سمت تو میره همش فکرم دارم دیوونه میشم
با تو خوشحالمو روز به روز عاشق تر میشم عاشقت میشم
توی ابراست این عشق من و تو مث یه دریاست
تمومی نداره انگاری رویاست دل بده به این همه عشق و احساس به این احساس
این دیوونه رو هی دستاشو بگیر تو بگیر فقطحتی فکرتم عاشق میکنه منو بی هوا توی این شبا
دل بده به قلبم آروم عشق خودمی توی تنمی
این دیوونه رو دستاشو بگیر تو بگیر فقط
هیشکی توی قلبم جا نمیشه حز تو تا همیشه
این منه تنها جز تو با هیج کسی ما نمیشه
توی ابراست این عشق من و تو مث یه دریاستتمومی نداره انگاری رویاست دل بده به این همه عشق و احساس به این احساس
این دیوونه رو هی دستاشو بگیر تو بگیر فقط
حتی فکرتم عاشق میکنه منو بی هوا توی این شبا
دل بده به قلبم آروم عشق خودمی توی تنمی
این دیوونه رو دستاشو بگیر تو بگیر فقط

♪♪♫♫♪♪♯
ماکان باند دیوونه

 

برای دانلود آهنگ ماکان باند دیوونه کلیک کنید



دانلود آهنگ ماکان باند خیالت تخت

دانلود آهنگ ماکان بند  به نام خیالت تخت

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download Music By Macan Band Called Khiyalat takht

 

متن آهنگ خیالت تخت ماکان باند

♪♪♫♫♪♪♯

عاشقم کن یکم به فکر من باش تو
چشمای زیبات این احساس تو دلم کاشتو
بگو مگه میشه یه لحظه دور ازت باشم
آخه زوری که نیست نمیتونم تو فکرت نباشم
من تورو میخوام هیچ قیمتی نیست که از دستت بدم راحت
تا حالا نبودم تو عمرم من تو این حالت
عاشق میمونم خیالت تخت از این بابت
عاشق شدم

♪♪♫♫♪♪♯ ماکان باند ♪♪♫♫♪♪♯
منو ببین محو نگات شدم دوباره
منو ببین نگات واسم نذاشته چاره
منو ببین که واسم شب و روز نذاشتی
منو ببین انقد خوشگل نبودی کاشکی
منو ببین محو نگات شدم دوباره
منو ببین نگات واسم نذاشته چاره
منو ببین که واسم شب و روز نذاشتی
منو ببین انقد خوشگل نبودی کاشکی
عاشقم کن یکم به فکر من باش تو
چشمای زیبات این احساس تو دلم کاشتو
بگو مگه میشه یه لحظه دور ازت باشم
آخه زوری که نیست نمیتونم تو فکرت نباشم
من تورو میخوام هیچ قیمتی نیست که از دستت بدم راحت
تا حالا نبودم تو عمرم من تو این حالت
عاشق میمونم خیالت تخت از این بابت
عاشق شدم

♪♪♫♫♪♪♯ خیالت تخت ♪♪♫♫♪♪♯
منو ببین محو نگات شدم دوباره
منو ببین نگات واسم نذاشته چاره
منو ببین که واسم شب و روز نذاشتی
منو ببین انقد خوشگل نبودی کاشکی
منو ببین محو نگات شدم دوباره
منو ببین نگات واسم نذاشته چاره
منو ببین که واسم شب و روز نذاشتی
منو ببین انقد خوشگل نبودی کاشکی

ماکان باند خیالت تخت


برای دانلود آهنگ ماکان باند ببین منو کلیک کنید