دانلود آهنگ بهنام بانی به نام بسمه(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

بسمه هرچی تنها شدم شکستم
دیگه بسمه دلمو بازی نمیدم
دیگه بسمه تنهایی بذار حس کنم اینجایی
تو که میدونی هنوزم زخم دلم
تو بری همه چی داغونه همه چیه منی دیوونه چجوری جداییتو بفهمه دلم
نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
چی به روز تو اومده آخه بگو پس علاقه و عشق تو کو چرا انقدر سردی باهام
به خاطر من بگو اون که دل تورو برده کیه بگو فرقی که داره چیه تو چرا بد کردی باهام

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست
نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشک یه مردو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

 دانلود آهنگ بهنام بانی به نام بسمه کلیک کنید

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام اخماتو وا کن(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

بهنام بانی -اخماتو باز کن

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام اخماتو باز کن همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Behnam Bani – Akhmato Va Kon

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام اخماتو وا کن(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ بهنام بانی به نام اخماتو باز کن

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

نه نمیشه از تو دست کشید و
بدون تو نفس کشید و نمیشه بی تو زندگی کرد
مگه کسی هست با عشقشم بتونه بد شه
از این همه علاقه رد شه نمیشه آخه بچگی کرد
مگه دسته توئه دیوونه دیگه اخماتو واکن
منو عشقم صدا کن توی چشمام نگاه کن

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

دیوونه دیگه دارم هواتو دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو
دیوونه دیگه اخماتو واکن منو عشقم صدا کن دیوونه
دیگه دارم هواتو دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو
فقط یادت نره شدی عشق کسی که از همه عاشق تره
اینو یادت نره عشقم فقط با من بخند دیگه
چشمانو رو دور و بری هاتم ببند آره با من بخند
فقط جایی نرو میدونی دل ندارم دیگه تنهایی نرو

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

دیگه جایی نرو فقط عشقم فقط با من بمون
نذار هیچ چیزی بندازه جدایی بینمون آره با من بمون
دیوونه دیگه اخماتو واکن منو عشقم صدا کن توی چشمام نگاه کن
دیوونه دیگه دارم هواتو دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو
دیوونه دیگه اخماتو واکن منو عشقم صدا کن توی چشمام نگاه کن
دیوونه دیگه دارم هواتو دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام اخماتو وا کن کلیک کنید

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام چه بخوای چه نخوای(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

بهنام بانی -چه بخوای چه نخوای

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام چه بخوای چه نخوای همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Behnam Bani – Che Bekhay Che Nakhay

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام چه بخوای چه نخوای(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ  بهنام بانی به نام چه بخوای چه نخوای

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

این دل فقط جای توئه گوشم به حرفای توئه
قلبم تو دستای توئه عشقم
آرامش حال منی عشق ایده آل منی
اما فقط مال منی عشقم
دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه
دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه
چه بخوای چه نخوای تورو به دست میارم چه بخوای چه نخوای به تو علاقه دارم
خودتو برسون به دل بی قرارم آخه من تورو دوست دارم

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

چه بگی چه نگی میخونم از تو چشمات چه بیای چه نیای میمونم عشق من پات
هنوزم میپیچه داره تو گوشم حرفات تو بخند بذار آروم شم بات
هر جا بری فکر توئم من عاشق روی توام عاشق شدم پای خودم اصلا
میخندی میخنده دلم اما به مو بنده دلم از غصه دل کنده دلم اصلا
دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

دوس دارم تورو مثل همیشه از حس دلم نه دیگه کم نمیشه
چه بخوای چه نخوای تورو به دست میارم چه بخوای چه نخوای به تو علاقه دارم
خودتو برسون به دل بی قرارم آخه من تورو دوست دارم
چه بگی چه نگی میخونم از تو چشمات چه بیای چه نیای میمونم عشق من پات
هنوزم میپیچه داره تو گوشم حرفات تو بخند بذار آروم شم بات

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام چه بخوای چه نخوای کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام اهل النخل(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

مهدی یراحی -اهل النخل

دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام اهل النخل همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Mehdi Yarrahi – Ahle Nakhal

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام اهل النخل(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

 

♥متن آهنگ مهدی یراحی به نام اهل النخل

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

 

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

 دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام اهل النخل کلیک کنید

دانلود آهنگ کردی جدید هنرمند ایوب قلعه بنام وه شوون تو(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

ایوب قلعه -وه شوون تو

دانلود آهنگ کردی ایوب قلعه به نام وه شوون تو همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Ayub Ghaleh-VaShoone-To

دانلود آهنگ کردی جدید هنرمند ایوب قلعه بنام وه شوون تو(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ ایوب قلعه به نام وه شوون تو

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

نیده لام چیده وه‌لی دلم باور نیکی
هیچکه هویری تو وه‌سرم ده‌رنکی
عاشقت یه ده‌مه بی تو وه‌سر نه‌کی
چو دلم تی کسیتر بویده گشت که‌سم
یه نه‌ناسی ده‌سی بینیته ناو ده‌سم
تا وه‌ختی هه‌ناسه هه‌س تونی هرچی که‌سکم
خوزیا وه‌روژ برسی تاریکی ئی شه‌وه
چاو بوسم وابکم بوینم گشتی خه‌وه

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

مه‌دیونی هه‌ر کوره چی ئه‌شقم وه‌یاد نه‌وه
چوی و تو دل بکنم نیود مه‌گه شوخیه
وه‌ختی و هه‌ر شونی گه‌ردم که‌سی چو تو نیه
وه‌شونه تو ئاسمان چاوم ئه‌وریه
چیده سه کوره ئه‌ی وه حالم بی خه‌وه‌ر
وه‌ناو خه‌یالم شه‌و و روژم دامه سه‌ر
چاوری تونه دلی ته‌نیایی ده‌ر وه‌ده‌ر
ده‌س وزانی هیچ نیه تا نوینومه‌د

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

شیت روانی ئه‌را له‌ج که‌ی گرد خود
دلم شکانی وه‌لی هیمای تومه‌د
خوزیا وه‌روژ برسی تاریکی ئی شه‌وه
چاو بوسم وابکم بوینم گشتی خه‌وه
مه‌دیونی هه‌ر کوره چی ئه‌شقم وه‌یاد نه‌وه
چوی و تو دل بکنم نیود مه‌گه شوخیه
وه‌ختی و هه‌ر شونی گه‌ردم که‌سی چو تو نیه
وه‌شونه تو ئاسمان چاوم ئه‌وریه

 

 

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

 دانلود آهنگ کردی جدید هنرمند ایوب قلعه بنام وه شوون تو کلیک کنید