دانلود موزیک ویدیو جدید دنیا به نام بدی برام

دانلود موزیک ویدیو و زیبای دنیا به نام بدی برام از رسانه موزیک 364

Download New Music Video By Donya CalledBadi Baram

دانلود موزیک ویدیو جدید دنیا به نام بدی برام


متن آهنگ دنیا به نام بدی برام

عادت کردم من
به این روزهای سخت
به این چشم های تر
که میباره یه بند
مال هم بودیم تو پایم بودی
دیگه نیستی تو منم شبا پی دست تو میگردم
بگو کجاست الان تو دست کیه
منم تو اتاق شبا تنهام اخه بدی برام
خوبه نبود توی رسم تو خیلی شاکیم از دست تو
نبودم سهم تو پس میگیرمت ازت قلبم رو
خوبه نبود توی رسم تو خیلی شاکیم از دست تو
نبودم سهم تو پس میگیرم ازت قلبم رو
باور کردم من همه دروغات رو
تو گفتی به من کسی نمیگیری جامو
ولی پر کردی جای من
از من رد میشی بدون سلام
وانمود میکنی که اصلا ندیدی منو

دیگه نیستی تو منم شبا پی دست تو میگردم
بگو کجاست الان تو دست کیه
منم تو اتاق شبا تنهام اخه بدی برام
خوبه نبود توی رسم تو خیلی شاکیم از دست تو
نبودم سهم تو پس میگیرمت ازت قلبم رو
خوبه نبود توی رسم تو خیلی شاکیم از دست تو
نبودم سهم تو پس میگیرم ازت قلبم رو


دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام رنگ سال

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام رنگ سال از رسانه موزیک 364

Download New Song By Sina Shabankhani Called Range Sal

 دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام رنگ سال

 


♫♫♫♫♫♫
متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام رنگ سال :

رنگ چشماتو که رنگ ساله وای چه با حاله دوست دارم
فکر میکردی اینقدر عاشقت بشم اینجوری بد بی حد عاشقت بشم
از ته دل ای جان میخندی و من هی از اول باید عاشقت بشم
اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش به تو پرته
سر تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه
اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش به تو پرته
سر تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه
فکر میکردی اینقدر عاشقت بشم اینجوری بد بی حد عاشقت بشم
از ته دل ای جان میخندی و من هی از اول باید عاشقت بشم
اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش به تو پرته
سر تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه
اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش به تو پرته
سر تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه

♫♫♫♫♫♫

 

دانلود موزیک ویدیو ساسی به نام چه پسری

دانلود موزیک ویدیو و زیبای ساسی به نام چه پسری از رسانه موزیک 364

Download New Music Video Sasy – Che Pesari

دانلود موزیک ویدیو ساسی به نام چه پسری


متن آهنگ ساسی چه پسری :

اراده کن همین الان قربون خودتو اون لبات میشم
با همه تو قیافه ای حتی با منی که انقدر فدات میشم
برقص باهام عقب جلو و این وری اون وری shake it
خانوم انقدر تکون میخوری یهویی نریزه پیکت
وااای من الان مست و ولم توهم نزار دیگه دست رو دلم
قربون اون رنگ لبات بگو که اجازه هست که برم
من الان گیج تو‌اَم چقدر خوب الان پیش تو اَم
الان چند وقته که من شب و روزُ درگیرِ تواَم
بیا سری بیا سری، جونم چه پسری
بیا سری بیا سری، ای جونم چه پسری
بیا سری بیا سری، چه پسری چه پسری
بیا سری بیا سری، چه پسری چه پسری
بسه دیگه عشوه، بده تکونش‌‌ هِی
میدونی که جونم‌ الان بسته به جونت babe
حالا بیا یه چشمه بیا بغل عشقت
انقدر خوب میرقصی خانوم یهویی نزنن چشمت
چرا تنهات بزارم‌ وای بهت علاقه دارم یار من
چرا یهو اینطوری شدم‌ خراب حالم وای
بیا سری بیا سری، جونم چه پسری
بیا سری بیا سری، ای جونم چه پسری
بیا سری بیا سری، چه پسری چه پسری
بیا سری بیا سری، چه پسری چه پسری
هر سازی میزنی میرقصم ببین بد کاری دادی دستم
میخوام فقط پیشم باشی و کمرتو سفت بچسبم
هر سازی میزنی میرقصم ببین بد کاری دادی دستم
میخوام فقط پیشم باشی و کمرتو سفت بچسبم


 

دانلود آهنگ فکر تو از محسن یگانه

دانلود آهنگ فکر تو از محسن یگانه

متن اهنگ فکر تو محسن یگانه

فکر تو تنها کرد منو از همه دورم کرد چشامو بستم رو همه عشق تو کورم کرد
یخ زده بودم تو خودم عشق تو آبم کرد قبل تو آروم بود دلم عشق خرالم کرد
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه فکر تو با لینک مستقیم

دیدی که عشقت کم نشد از دل دیوونم رفتم فراموشت کنم دیدم نمیتونم
عادت هر لحظم شده فکر کنم اینجایی سهمم از عشق این نبود این همه تنهایی
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد

دانلود اهنگ فکر تو


برای دانلود آهنگ فکر تو از محسن یگانه کلیک کنید

 

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام دیوار

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام دیوار از رسانه موزیک 364

Download New Song By Mehdi Ahmadvand Called Divar

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام دیوار

 
 
 
 
 
 

♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام دیوار

دوری تو چشممو میسوزونه مث دود گفتی میخوامت دلم عاشق این قصه بود
قصه ی تو ته کشید منو آتیش کشید وقتی حرف رفتنو چشمای تو پیش کشید
رفتی به تو سخت گذشت لعنت به سرگذشت دیوونگی عادیه آب که از سر گذشت
بین منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی
چشمای من چقدر شب و روز برای تو بیداری کشید
حس منو اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی
هر روز میمیرم واسه تو تو منو ماهی سی بار میکشی
پنجره ی قلب تو به روی من بسته شد گفتی دلم اشتباهی به تو وابسته شد
اشتباهم اینجا بود سکوت هی سکوت فهمیدم میخوای بری نیاوردم به روت
وای سرنوشت چرا قصمون بد نوشت چرا دارم این روزا میمیرم از درد عشق
بین منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی
چشمای من چقدر شب و روز برای تو بیداری کشید
حس منو اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی
هر روز میمیرم واسه تو تو منو ماهی سی بار میکشی
چرا دیوار میکشی چرا سیگار میکشی چشای من واسه تو چقدر بیداری کشید

♫♫♫♫♫♫