دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام آرامش(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

سعید عربآرامش

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام آرامش با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک ۳۶۴

Saeed Arab ←♥→ Aramesh

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام آرامش(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ سعید عرب به نام آرامش ♦♣♥♦


آغوش تو مثه آرامش اقیانوس

مثل رویا توو دل کابوس توو دل شب نور ی فانوس.

بوسه ی تو مثه آب روی آتیشه.

مثه بارون رو تن شیشه معجزه با تو شروع میشه

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

اگه تونستی بشمری قطره های بارونو..

همه ستاره های آسمون میفهمی چقد دوست دارم.

اگه تونستی با اشکات پر کنی ی دریا رو.

بشناسی آدمای دنیا رو میفهمی چقد دوست دارم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

اگه تونستی بشمری قطره های بارونو

همه ستاره های آسمون میفهمی چقد دوست دارم.

اگه تونستی با اشکات پر کنی ی دریا رو.

بشناسی آدمای دنیا رو میفهمی چقد دوست دارم.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you …♥

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام آرامش کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی به نام دیر به فکر افتادی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

خشایار اعتمادیدیر به فکر افتادی

دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی به نام دیر به فکر افتادی با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک ۳۶۴

Khashayar Etemadi ←♥→ Dir Be Fekr Oftadi

 

دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادی به نام دیر به فکر افتادی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ خشایار اعتمادی به نام وای دیر به فکر افتادی♦♣♥♦


واسه سقوط و دلشکستگیت واسه تموم ناباوریات.

حس همدردی من رو بپذیر از ته دل متاسفم برات.

سخته اما کمی درکت میکنم تو دلت ی فرصت تازه میخواد.

گریهه هاتم کاملا طبیعیه اینا بعد جدایی پیش میاد.

دیر به فکر افتادی عاشق من باشی.

توو دل این کابوس راهی رویا شی.

با غرورت آسون من رو از دست دادی.

واسه با من بودی دیر به فکر افتادی.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

زودتر از اونی که فکرشم کنی به نبودن تو عادت میکنم.

دشمن خونی من میشی ی روز با خودم فقط رفاقت میکنم.

روزی صد بار به خودت دروغ میگی تا بخوای حقیقتو باور کنی.

بعد اون تلخی و بی تفاوتی خیلی دیره که بخوای خطر کنی.

دیر به فکر افتادی عاشق من باشی.

توو دل این کابوس راهی رویا شی.

با غرورت آسون من رو از دست دادی.

واسه با من بودی دیر به فکر افتادی.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you …♥

دانلود آهنگ جدید مجیداصلاحی به نام کو کو(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

مجید اصلاحی -کو کو

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام وای وای با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Majid Eslahi ←♥→ Coco

دانلود آهنگ جدید مجیداصلاحی به نام کو کو(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ مجید اصلاحی به نام کو کو ♦♣♥♦


بی من میگی آرومی دلت محاله بکنم ولت بگو هنوزم عشقتم من.
بی من کجا میتونی بری اصلا چی میخوای بگی وقتی هنوزم عشقتم من.
حال دلت مثل دل من نذاشتم واسه تو کم با همه دار و ندارم نزدی دم.
به هم وصل دلامون من و تو با نم نم بارون چه خوبه حال دوتامون.
بی من میگی آروم نی دلت محاله بکنم ولت بگو هنوزم عشقتم من.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦


بی من کجا میتونی بری اصلا چی میخوای بگی وقتی هنوزم عشقتم من.
میرم تو دلت یجوری که بهم بگی ندیدم مثل تو عاشق دیوونه.....
ببین گیرم من هنوز روی چشای مست تو گیرم من هنوز گیرم......
من میفهم که توام دوسم داری بهم همه میگن که تورو تنهات نذارم از همه من سیرم.....
ببین گیرم رو چشای مست تو گیرم....
بی من میگی آروم نی دلت محاله بکنم ولت بگو هنوزم عشقتم من....
بی من کجا میتونی بری اصلا چی میخوای بگی وقتی هنوزم عشقتم من..

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 دانلود آهنگ جدید مجیداصلاحی به نام کو کوکلیک کنید

 

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام یار جون(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

حمید طالب زادهیارجون

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام یارجون با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک ۳۶۴

Hamid Talebzadeh ←♥→Yar Joon

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام یار جون(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ حمید طالب زاده به نام یارجون ♦♣♥♦


تو دوای دردمی که همه دنیای منی که منه سر مستو خرابو به کجاها میبری هی

زلف پریشونتم من که مجنونتم.

تو چشات جام شرابه منم دیوونتم.

چش خمار سبزه گندمیم یار جون عاشقت شدم عشق خودمی یار جون.

چش خمار سبزه گندمیم یار جون.

عاشقت شدم عشق خودمی یار جون.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

عشق تویی یار تویی عاشق و دلدار تویی مست منم خسته منم عاشقو دلبسته منم

عشق تویی یار تویی عاشق و دلدار تویی.

مست منم خسته منم عاشقو دلبسته منم.

چش خمار سبزه گندمیم یار جون عاشقت شدم عشق خودمی یار جون

چش خمار سبزه گندمیم یار جون.

عاشقت شدم عشق خودمی یار جون.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

عشق تویی یار تویی عاشق و دلدار تویی مست منم خسته منم عاشقو دلبسته منم

عشق تویی یار تویی عاشق و دلدار تویی.

مست منم خسته منم عاشقو دلبسته منم.

چش خمار سبزه گندمیم یار جون عاشقت شدم عشق خودمی یار جون.

چش خمار سبزه گندمیم یار جون.

عاشقت شدم عشق خودمی یار جون.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you …♥

دانلود آهنگ جدید عماد و محمد یاوری به نام من از من(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

عماد و محمد یاوریمن از من

دانلود آهنگ  جدید عماد و محمد یاوری به نام من از من با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک ۳۶۴

Emad & Mohammad Yavari ←♥→ Man Az Man

دانلود آهنگ جدید عماد و محمد یاوری به نام من از من(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ عماد و محمد یاوری به نام من از من ♦♣♥♦


باید حس دوریت عذابم بده منو طرد کن چون سزاوارشم

ی جور گم میشم توی تنهاییام

میرم جای دوری که پیدا نشم

تا نفهمیدی بی تو گمم توو خودم نتونستی عشقم رو درکش کنی.

تو دور از منو من چه نزدیکه تو

میخواستی غرورت رو سرکش کنی.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

من از من گذشتم واسه خاطرت واسه تو من از هرچی دست میکشم

نبین بی تو من زندگی میکنم

دیگه مردم که دارم نفس میکشم

من از من گذشتم واسه خاطرت واسه تو من از هرچی دست میکشم

نبین بی تو من زندگی میکنم

ی مردم که دارم نفس میکشم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

میدونم نبودنت عذابم میده با این حال بازم از تو من دور شدم.

دلم به جدایی رضایت نداشت.

تو اینجوری خواستی که مجبور شدم

من از من گذشتم واسه خاطرت واسه تو من از هرچی دست میکشم

نبین بی تو من زندگی میکنم.

ی مردم که دارم نفس میکشم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

من از من گذشتم واسه خاطرت واسه تو من از هرچی دست میکشم

نبین بی تو من زندگی میکنم

ی مردم که دارم نفس میکشم

من از من گذشتم واسه خاطرت واسه تو من از هرچی دست میکشم

نبین بی تو من زندگی میکنم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

ی مردم که دارم نفس میکشم.

من از من گذشتم واسه خاطرت واسه تو من از هرچی دست میکشم

نبین بی تو من زندگی میکنم.

ی مردم که دارم نفس میکشم.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you …♥