دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خاص بودیم(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

مسعود صادقلو -خاص بودیم

دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام خاص بودیم همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Masoud Sadeghloo‰Khas Boodim

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خاص بودیم(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ مسعود صادقلو به نام خاص بودیم

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

مث من تنها مث تو اینجا زیاده اما ما دوتایی خاص بودیم .....
میشنوم حالا اسم ما دوتا پیچیده هرجا ما پر از احساس بودیم.....
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم.....
شب من بارون چشم من بی خوابو حال داغون یه چیزی بی تو کمه....
خنده هام رفتن لحظه هام تلخن و بازم از من تورو میپرسن همه....

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو.....
چطوری تورو.................................... برگردونم......
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم......
وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم......

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خاص بودیم کلیک کنید

دانلود آهنگ امید حاجیلی به نام پریزاد(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

امید حاجیلی -پریزاد

دانلود آهنگ امید حاجیلی به نام پریزاد همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Omid Hajili – Parizad

دانلود آهنگ امید حاجیلی به نام پریزاد(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ امید حاجیلی به نام پریزاد

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

دل بی تاب چشم بی خواب تورو میخواد منو دریاب
تو بودی اون پریزاد دلم که انتخابت کردم
شمعی بشو مثال پروانه به دورت گردم
با یه نگاهت نگاهت دلم میلرزه
عشقم به چشمات به چشمات بدون مرزه
از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه
دل شد افسون مثل مجنون شدم عاشق با دل با جون
تو بودی اون پریزاد دلم که انتخابت کردم
شمعی بشو مثال پروانه به دورت گردم
با یه نگاهت نگاهت دلم میلرزه
عشقم به چشمات به چشمات بدون مرزه

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه
از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه
جان من جان من ای جان جانان من
عاشقم عاشقم ای ماه تابان من
ای که مهر دلت نشته بر جان من

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

چاره کن به این حال پریشان من
تو بودی اون پریزاد دلم که انتخابت کردم
شمعی بشو مثال پروانه به دورت گردم
بودی اون پریزاد دلم که انتخابت کردم
شمعی بشو مثال پروانه به دورت گردم

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

با یه نگاهت نگاهت دلم میلرزه
عشقم به چشمات به چشمات بدون مرزه
از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه
از تو نمیشه نمیشه جدا شه این دل
این حس یه دنیا یه دنیا برام می ارزه

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ امید حاجیلی به نام پریزاد کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام فریادرس(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

محمد اصفهانی -فریادرس

دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نام فریادرس همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Mohammad Esfahani – Faryad Ras

 

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام فریادرس(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ محمد اصفهانی به نام فریادرس

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

جانا به جز از عشق تو دیگر هوسم نیست سوگند خورم
من که به جای تو کسم نیست
امروز منم عاشق بی مونس و بی یار فریاد همی خواهم
و فریاد رسم نیست
فریاد همی خواهم و فریاد رسم نیست
در عشق نمیدانم درمان دل خویش خواهم که کنم صبر
ولی دست رسم نیست

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠


خواهم که به شادی نفسی با تو برآرم از تنگ دلی
جانا جای نفسم نیست
از تنگ دلی جانا جای نفسم نیست
بی روی گل های چمن خار شمارند در گلشن وصل تو غم
از خار و خسم نیست

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠


هر شب به سر کوی تو آیم من بی دل آری صنما محنت عشق تو بسم نیست
در عشق نمیدانم درمان دل خویش خواهم که کنم صبر ولی دست رسم نیست
خواهم که به شادی نفسی با تو برآرم از تنگ دلی
جانا جای نفسم نیست
از تنگ دلی جانا جای نفسم نیست

 

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

 دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام فریادرس کلیک کنید

دانلود آهنگ آرون افشار ترکم کردی(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

آرون افشار -ترکم کردی

دانلود آهنگ آرون افشار به نام نرکم کردی همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Aron-Afshar‰Tarkam Kardi

دانلود آهنگ آرون افشار ترکم کردی(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ آرون افشار به نام ترکم کردی

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

کجای زندگیتم کجای لحظه هامی

چقدر غمت رو خوردم فقط بگی باهامی

تو رو ندارم انگار همه همه وجودم

یه لحظه های

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

ی اصلا کنار تو نبودم

کنار تو نبودم

تنها موندم تو رو لحظه به لحظه

توی وجودم حس میکردم

واسه بودن با تو

همه غم ها رو تحمل کردم

ترکم کردی واسه اینکه نباشم ازت جدا شم

میمردم توی رابطه تنها غم چشماتو میخوردم

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

ببین دیگه بریدم دیگه خوشی ندیدم

تمام عمرو دادم حالا به چی رسیدم

منو به کی سپردی چقدر غمم رو خوردی

تو که مخواستی رد شی چرا منو نبردی

چرا منو نبردی

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

تنها موندم تو رو لحظه به لحظه

توی وجودم حس میکردم

واسه بودن با تو همه غم ها رو تحمل کردم

ترکم کردی واسه اینکه نباشم ازت جدا شم

میمردم توی رابطه تنها غم چشماتو میخوردم

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ آرون افشار ترکم کردی کلیک کنید

دانلود آهنگ آرون افشار به نام جانم باش(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

آرون افشار -جانم باش

دانلود آهنگ آرون افشار به نام جانم باش همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Aron-Afshar‰Janam Bash

 دانلود آهنگ آرون افشار به نام جانم باش(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ آرون افشار به نام جانم باش

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

جانم باش نوش دارو بعد مرگ فایده نداره جانم باش
رخ نمایان کن و این ماه شب تابانم باش جانم باش
داد از دل بی قرارت شدم ای فریاد از دل
صبر من رفته دگر بر باد از دل داد از دل داد ای دل
دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم
دل دست تو و مست تو و بسته به جانم از عشقت حیرانم

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم
دل دست تو و مست تو و بسته به جانم از عشقت حیرانم
تو ساغر عشقی بال و پر عشقی یک کوچه ی پیدا نشده توی بهشتی
رسوای زمانم افتاده به جانم عشق توئه عاشق کش شیرین زبانم
دلتنگ توام یار در چنگ توام یار مجنون قسم خورده ی دلتنگ توام یار

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

تو روح و روانی آرامش جانی عاشق تر از آنم که بگویم که بدانی
جانم باش نوشدارو بعد مرگ فایده نداره جانم باش
رخ نمایان کن و این ماه شب تابانم باش جانم باش
داد از دل بی قرارت شدم ای فریاد از دل
صبر من رفته دگر بر باد از دل داد از دل داد ای دل

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم
دل دست تو و مست تو و بسته به جانم از عشقت حیرانم
دیوانه و دیوانه و دیوانه و مستم غیر از تو و غیر از تو کسی را نپرستم
دل دست تو و مست تو و بسته به جانم از عشقت حیرانم

♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

 دانلود آهنگ آرون افشار به نام جانم باش کلیک کنید