دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام رعنا(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

امید جهان - رعنا

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام رعنا با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Omid Jahan←♥→ Rana

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ امید جهان به نام رعنا♦♣♥♦


رعنا که تو مان گله کشه رعنا.
تی غصه آخر منه کشه رعنا.
دل در دست کرده جان رعنا.
حنا زنی تی دستانت رعنا.
آی رو سیاه رعنا.
حالا برگرد بیا رعنا.
رعنا میشه رعنا.
سیاه کیشمیشه رعنا.
رعنا میشه رعنا.
سیاه کیشمیشه رعنا.
پارسال قوشون امسال نوم رعنا.
تی بوشورا پاش در بوم رعنا.
تی لنگانه خاش در گمه آی رو سیاه.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦


رعنا حالا برگرد بیا.
رعنا رعنا میشه.
رعنا سیاه کیشمیشه.
رعنا رعنا میشه.
رعنا سیاه کیشمیشه.
رعنا که تو مان گله کشه.
رعنا تی غصه آخر منه کشه.
رعنا دل در دست کرده جان.
رعنا حنا زنی تی دستانت.
رعنا آی رو سیاه.
رعنا حالا برگرد بیا.
رعنا رعنا میشه.
رعنا سیاه کیشمیشه.
رعنا رعنا میشه.
رعنا سیاه کیشمیشه..
رعنا رعنا میشه.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦


رعنا سیاه کیشمیش رعنا.
رعنا میشه رعنا.
سیاه کیشمیشه رعنا.
رعنا که تو مان گله کشه رعنا.
تی غصه آخر منه کشه رعنا.
دل در دست کرده جان رعنا.

حنا زنی تی دستانت رعنا.
آی رو سیاه رعنا.
حالا برگرد بیا رعنا.
رعنا میشه رعنا.
سیاه کیشمیشه رعنا.
رعنا میشه رعنا.
سیاه کیشمیشه رعنا.
آی رو سیاه رعنا.
حالا برگرد بیا رعنا.
رعنا میشه رعنا.
سیاه کیشمیشه رعنا.
رعنا میشه رعنا..
سیاه کیشمیشه رعنا.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

 دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام رعنا کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی به نام تنهایی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

محسن لرستانی - تنهایی

دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی به نام تنهایی با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Mohsen Lorestani ←♥→ Tanhaei

 دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی به نام تنهایی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن لرستانی به نام تنهایی♦♣♥♦


فکرم هنوز به تو درگیره
دلم به عشق تو بد گیره
هنوزم اسم تو که میاد.
آتیش میگیره
منو به عشق تو میشناسن همون دیوونه ی وسواسم
که بعد تو رو همه آدما حساسم.
فکر از دست دادنت زده منو بی بی خواب کرده
دیدن عکسای تو دل منو بی تاب کرده.
دربدر شد آخرش دل بیچاره
بعد تو این قلب من دیگه با همه آدما سرده.
تو نفهمیدی بری از تو یادگاری فقط درده

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

از تو یادگاری فقط درده
تنهایی پرسه توو نیمه شبا کار منه به خدا به خدا.
حالمو جای تو خوب میدونن.
فکر از دست دادنت زده منو بی بی خواب کرده.
دیدن عکسای تو دل منو بی تاب کرده.
دربدر شد آخرش دل بیچاره
بعد تو این قلب من دیگه با همه آدما سرده.
تو نفهمیدی بری از تو یادگاری فقط درده
از تو یادگاری فقط درده

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی به نام تنهایی کلیک کنید

 

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام دوست دارم این هوارو(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

مهدی جهانی - دوست دارم این هوا رو

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام دوست دارم این هوا رو با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Mehdi Jahani←♥→ Doost Daram In Havaro

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام دوست دارم این هوارو(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ مهدی جهانی به نام دوست دارم این هوا رو ♦♣♥♦


تورو دیدم دلم از دست رفت آخه زیباتر از تو مگه هست.
مگه میشه رو تو چشمامو بست.
تو یه احساس نابی تو دلم من مغرور به تو عاشق شدم.
دیگه نیست حرفام دست خودم.
گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون.
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو.
گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو.
تو برام دنیای آرامشی منو با عشق سمت میکشی.
نمیذارم از من خسته شی نمیذارم از من خسته شی.
تویی تنها کس این دیوونه تا ابد بی تو تنها میمونه.
اینو چشمای تو خوب میدونه.
گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون.
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو.
گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون.
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام دوست دارم این هوارو کلیک کنید

 

دانلود آهنگ سینا سرلک به نام ماه خجالتی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

سینا سرلک - ماه خجالتی

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام ماه خجالتی با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Sina Sarlak←♥→ Mahe Khejalati

 

 دانلود آهنگ سینا سرلک به نام ماه خجالتی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ سینا سرلک به نام ماه خجالتی♦♣♥♦


زیبای لعنتی ماه خجالتی تو اوج اضطراب تو روی شب بتاب تو روی شب بتاب.
بارون که میزنه عطر تو با منه تو چطرتو ببند بی دلهره بخند بی دلهره بخند.
وقتی هوا کمه دنیا جهنمه از زندگی نترس یه کوه پشتته.
وقتش شده بره تردید و دلهره تقدیر روشنه دنیا تو مشتته.
دنیامو دادمو رویامو دادمو دنیای من شدی با آبی چشات با موج خنده هات دریای من شدی.
دنیامو دادمو رویامو دادمو دنیای من شدی با آبی چشات با موج خنده هات دریای من شدی.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

حتی اگه روزای ما رنگ جنونه غمگین نشو از راه و رسم این زمونه.
تو حس خوبی خاطرات بچگیمی تو اتفاق بی نظیر زندگیمی.
دنیامو دادمو رویامو دادمو دنیای من شدی با آبی چشات با موج خنده هات دریای من شدی.
دنیامو دادمو رویامو دادمو دنیای من شدی با آبی چشات با موج خنده هات دریای من شدی.

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ سینا سرلک به نام ماه خجالتی کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام جنگ جهانی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

سینا پارسیان -جنگ جهانی

دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام جنگ جهانی با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Sina Parsian ←♥→ Jange Jahani

 دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام جنگ جهانی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ سینا پارسیان به نام جنگ جهانی♦♣♥♦


بی تعارف بی تو افتادم تو تب و تاب فروپاشی زیر آتیش تو درگیری یاد میگیری خودت باشی.
بیخودی چشم انتظار بودم تا میون ما تبانی شه من جهانم توی چشماته نذار بینمون جنگ جهانی شه.
هرگز مهم نبود برام مرز میون ما کجاست این جنگ لعنتی تهش ویرونه های ما دوتاست.
این پرچم صلحه ببین چشماتو وا کن رو خودت منو محاصرم نکن اسیر میشی تو خودت.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

قلب منو با یه نگاه داری به توبره میکشی یه روز تو هم پس میزنی تو هم یه روز نمیکشی.
هرگز مهم نبود برام مرز میون ما کجاست این جنگ لعنتی تهش ویرونه های ما دوتاست.
این پرچم صلحه ببین چشماتو وا کن رو خودت منو محاصرم نکن اسیر میشی تو خودت.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام جنگ جهانی کلیک کنید