دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام سنگ قبر آرزو و تیتراژ پایانی سریال لحظه گرگ و میش(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

محمد معتمدی -سنگ قبر آرزو

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام سنگ قبر آرزو با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Mohammad Motamedi←♥→Sange Ghabre Arezo

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام سنگ قبر آرزو و تیتراژ پایانی سریال لحظه گرگ و میش(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محمد معتمدی به نام سنگ قبر آرزو ♦♣♥♦


گریه مکن که سرنوشت گر مرا از تو جدا کرد.
عاقبت دلهای ما با غمه هم آشنا کرد , با غمه هم آشنا کرد.

من گلی پژمرده بودم گر تو را صد رنگ و بو بود.

چهره اش آیینه ی کیست آن که با من رو به رو بود.
درد و نفرین بر سفر این گناه از دستِ او بود , آه این گناه از دستِ او بود.

ای شکسته خاطرِ من روزگارت شادمان باد ای درختِ پر گلِ من نو بهارت ارغوان باد.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦


ای دلت خورشیدِ خندان سینه ی تاریکه من سنگِ قبرِ آرزو بود , سنگِ قبرِ آرزو بود..

آن چه کردی با دله من قصه ی سنگو سبو بود من گلی پژمرده بودم گر تو را صد رنگو بو بود.
ای دلت خورشیدِ خندان سینه ی تاریکه من سنگِ قبرِ آرزو بود , سنگِ قبرِ آرزو بود.

چهره اش آیینه ی کیست آن که با من رو به رو بود.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام سنگ قبر آرزو و تیتراژ پایانی سریال لحظه گرگ و میش کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.