دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام تنگ بلوری

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام تنگ بلوری

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download Music By Mohsen Chavoshi Called Tonge Boloori

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام تنگ بلوری

 

آمدی از راه دوری
تُنگ زیبای بلوری
آمدی دیدی دلم را
خسته در کنج صبوری

وقت تاریکای جاده
با تو یک فانوس آمد ت
شنه بودم قطره ایی را
با تو اقیانوس آمد

قصد دل کندن ندارم
از تو ای دل کنده از خود
از تو ای برده دلم را
تا شب خوبِ تولد

قصد دل کندن ندارم
از تو ای دل کنده از خود
از تو ای برده دلم را
تا شب خوبِ تولد

ای همیشه جاودانه
در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد
تا تو می خندی برایم

پیش تو از یاد بردم
روزهای سختی ام را
عشق مدیون تو هستم
لحظه ی خوشبختی ام را

قصد دل کندن ندارم
از تو ای دل کنده از خود
از توا ی برده دلم را
تا شب خوبِ تولد

قصد دل کندن ندارم
از تو ای دل کنده از خود
از توا ی برده دلم را
تا شب خوبِ تولد


برای دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام تنگ بلوری اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.