دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام عشق دو حرفی

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام عشق دو حرفی

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download Music By Mohsen Chavoshi Called Eshghe Do Harfi

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بچه های جنوب

 

همیشه خسته از روزای برفی
عشقِ پریشون شده ی دو حرفی
گفته بودم اگه دلت گرفته ست
کنج دلم جا واسه ی دلت هست

شاید دلت خواست و پاهات نیومد
یا شایدم دلت باهات نیومد
هر چی که بود بذار که گفته باشم
هرجا که هست دلت منم باهاشم

عشقِ گذشته از پل
دشتِ پر از گلایل
گمشده ی دو حرفی
خسته ی روز برفی

عشقِ گذشته از پل
دشتِ پر از گلایل
گمشده ی دو حرفی
خسته ی روز برفی

گفته باشم هنوزم اگه دلت گرفته ست
بیا که کنج قلبم جا واسه دلت هست
حالا که تقویم من زمستوناش زیاده
تو کوچه های سردش همیشه برف و باده

باید بیای ببینم بهار خنده هاتُ
بیا بذار تموم شه روزای برفی با تو

رنگ غمُ به شعر شادم زده
دشت پر از گلایلِ غم زده
دلم میخواد خودت بیای ببینی
نبض من و قلب تو با هم زده

عشقِ گذشته از پل
دشتِ پر از گلایل
گمشده ی دو حرفی
خسته ی روز برفی

عشقِ گذشته از پل
دشتِ پر از گلایل
گمشده ی دو حرفی
خسته ی روز برفی


برای دانلود آهنگ محسن چاوشی عشق دو حرفی اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.