دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام پادشاه قلبم(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

علی لهراسبی- پادشاه قلبم

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام پادشاه قلبم با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Ali Lohrasbi ←♥→ Padeshahe Ghalbam

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام پادشاه قلبم(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ علی لهراسبی به نام پادشاه قلبم♦♣♥♦


من نمیخواستم که واست عادی شم شاید عاشق شی بمونی پیشم/

هی مگه میتونم بی خیالت شم یه قدم دور شی نگرانت شم/

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه/

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه/

من نمیخواستم که بلرزه قلبت یه حرفایی و هر دفعه نشد بگم بهت/

دلت اگه گرفت ببخش عزیزم ازم یروزی بد دید ببخش عزیزم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

دیگه میمونم کنارت هر شب خودم فدای قلب بی قرارت عشقم/

دلم به تو خوشه فقط بمون کنارم بمون غمت نباشه من هواتو دارم/

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه/

نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه تا ته دنیا با منه اون پادشاه قلبمه/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.