دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام خیلی خوشحالم(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محمد علیزاده - خیلی خوشحالم

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام خیلی خوشحالم با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohammad Alizadeh←♥→Kheily Khosh’halam

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام خیلی خوشحالم(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محمد علیزاده به نام خیلی خوشحالم♦♣♥♦


خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی؛ تو/
دنیا فهمید که تو انگار نیمه گمشدم‏ی تو/
زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده/
روز تولدم، برام فرشتشو فرستاده/
خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم/
دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم/
خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم/
دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

آورده دنیا یه دونه اون یه دونه پیش منه/
خدا فرشته هاشو که نمی سپره دست همه/
تو، نمی اومدی پیشم من عاشق کی می شدم/
به خاطر اومدنت یه دنیا ممنون توام/
خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم/
دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم/
خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم/
دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام خیلی خوشحالم کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.